بهترین کسب و کارها

10 تا از بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران ⭐【آپدیت1403】✅

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر شما هم به این بازی هیجانی و فکری علاقه دارید و می خواهید برای اولین و یا حتی برای چندمین بار آن را تجربه کنید، همراه من باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را معرفی کنم. این اتاق ها دارای فضایی ترسناک، هیجانی و فکری هستند که باید به صورت تیمی و چند نفره وارد آن شوید و بعد هم ماجراهایی به وجود می آید که باید به صورت تیمی حل کنید تا به مراحل آخر و خروج از اتاق برسید. برای اطلاعات بیشتر درمورد اتاق فرارهای شهر تهران تا انتهای مطلب در بهترینک همراه ما باشید.

آیا اتاق فرار خطرناک است؟

افرادی که برای یک بار این بازی را تجربه کرده اند به خوبی می دانند که به چه صورت است، اما اگر تعریف آن را از اطرافیان شنیده اید و علاقه مندید تا این بازی را تجربه کنید، بهتر است بدانید که به طور کلی بازی چگونه انجام می شود و چه اندازه خطر و ترس دارد و این که چه میزان آسیب به افراد وارد می شود؟در جواب باید گفت که بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران یا اسکیپ روم برخلاف تصور مردم اصلا به سلامت فیزیکی افراد صدمه نمی زنند یعنی وسایل و دکور این اتاق ها به گونه ای طراحی می شود تا مردم در زمان حضور در آن آسیب نبینند.

نکته ای در اینجا وجود دارد که باعث شده تا برخی از افراد از این اتاق بترسند، در واقع باید گفت که این اتاق ها ژانرهای مختلفی دارند اعم از ترسناک، جنایی، معمایی، اکشن و دلهره آور که هر فردی قبل از ورود به این اتاق ها، ژانر مورد نظر خود را تعیین می کند، پس همه ی آن ها ترسناک نیستند اما گاهی اوقات دیده شده که افراد بدون دانستن ژانر و انتخاب آن، به صورت تیمی وارد اتاق فرار می شوند که این ناآگاهی از ژانر اتاق، مشکلات روحی و فیزیکی همچون آسیب بدنی را به وجود می آورد.

بیشتر اتاق های فرار، ساخته شده در ژانر ترسناک هستند که علت آن علاقه بازیکنان به دکور ترسناک و وحشت است. باید بدانید که اتاق فرار ترسناک به خودی خود خطرناک نیست بلکه وسایل و دکوری که در آن قرار دارد می تواند خطراتی را برای افراد ایجاد کند یعنی اگر مجموعه دارها در زمان ساخت به نکات ایمنی توجه نکنند، خطراتی را برای افراد به وجود می آورند. با توجه به این نکته که بیشتر این اتاق ها در زیرزمین ها ساخته می شوند و نظارت هیچ ارگانی بر آن ها نیست، معمولا نکات ایمنی را به طور صحیح رعایت نمی کنند پس می توان گفت که استفاده از این امکانات می تواند به سلامت جسمی تان آسیب وارد کند.

عکس اتاق فرار تهران

بهترین و ترسناکترین اتاق فرار تهران کدام است؟

یکی از بازی ها و تفریحات معمایی، هیجان انگیز و ترسناک، اتاق فرار است. پیدایش اتاق فرار در ابتدا در کشور ژاپن اتفاق افتاد و پس از آن در تمام دنیا رواج یافت. در ایران و به خصوص تهران، اتاق فرارهای بسیاری طراحی شده اند که مورد استفاده علاقه مندان قرار بگیرند. در بهترین و ترسناکترین اتاق فرار تهران، انواع ژانرهای معمایی، ماجراجویی، تخیلی، راز آلود، ترسناک، اکشن هیجانی، بقا، جنایی، تئاتر تعاملی و … وجود دارد تا تا علاقه مندان باتوجه به سلیقه خود یکی را انتخاب کنند. همینطور در بهترین اتاق فرار باید علاوه بر وجود اتاق های ترسناک، سایر بازی های فکرری نیز طراحی شود همچون مافیا و …

انتخاب بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران شاید برای برخی از افراد که تجربه ای از این بازی ندارند سخت باشد به همین دلیل در ادامه این مطلب با معرفی اتاق فرارها و توضیحاتی در موردشان، کمک می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه مقاله بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران همراه ما باشید تا 10 مورد از آن ها را معرفی کنیم.

اسکیپ روم دات آی آر

اسکیپ روم دات آی آر

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر یکی از بهترین اتاق فرارها در تهران است. هسته اصلی تیم چهار نفره اسکیپ روم اولین اتاق فرار ایران را در سال 1395 و در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح کردند. پس از آن به تعداد اتاق فرار در مناطق مختلف کشور افزوده شد. این مجموعه موفق به طراحی و اجرای بیش از 40 اتاق فرار مختلف شده است. این مجموعه علاوه بر تهران در کرج، اصفهان و اهواز نیز شعبه دارد.

در اسکیپ روم دات آی آر انواع اتاق فرار در ژانرهای تئاتر تعاملی، اکشن هیجانی، ترسناک، بقا، جنایی، دلهره آور، راز آلود، ماجراجویی، بیوگرافی، نقش آفرینی، سورئال؛ رقابتی، کارآگاهی و sci fi اجرا می شود. علاوه بر اتاق فرار مهیج و متنوع، در مجموعه اسکیپ روم دات آی آر، باری اسکیپ باکس که یک بازی رومیزی است، پازل پارتی و حتی اتاق فرار آنلاین نیز برگزار می شود.

آدرس تهران: تهران، خیابان خلیل حسینی، کوچه آریا وطنی، پلاک 20، طبقه اول، واحد 1
شماره تماس رزرو بازی: 02126113389

اسکیپ رومیست

اسکیپ رومیست

مجموعه اسکیپ رومیست فعالیت خود را از سال 1398 با طراحی و ساخت اتاق فرار میراث پارس آغاز کرده است. مجموعه اسکیپ رومیست انواع اتاق فرارهای متنوع را طراحی و اجرا کرده است که می توانیم به اتاق فرارهای راز، تنهایی، دخت، نفوذ، سوشیانت و … اشاره کنیم. این مجموعه تلاش می کند تا با شعار “انتظارت رو از اتاق فرار بالا ببر” ایده آل ترین اتاق فرارها را به علاقه مندان ارائه کند.

این مجموعه با موفقیت توانست شعبه سوم خود را نیز افتتاح نماید که در این شعبه یک سالن اختصاصی برای علاقه مندان بازی مافیا، کافه بوردگیم و … ساخته شد تا برای علاقه مندان، به یک مجموعه کامل تفریحی و سرگرمی تبدیل شود.

آدرس شعبه 1: تهران، تهرانپارس، بزرگراه رسالت (شهید سلیمانی)، بین حجربن‌عدی و رشید، روبروی شیرینی سالوت، پلاک ۲۱۱
شماره تماس رزرو: ۰۹۳۰۵۳۹۰۵۶۲

تاج اسکیپ روم

تاج اسکیپ روم

مجموعه اسکیپ روم تاج یکی دیگر از بهترین اتاق فرارهای تهران است که در سال 1389 با هدف توسعه بازی های فکری و هیجانی شکل گرفت و در سال 1398 موفق شد تا اولین اتاق فرار را در تهران راه اندازی کند. یکی از اهداف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای انواع بازی های معمایی در فضای واقعی است.

این مجموعه دارای اتاق فرارهای هیجان انگیز با معماهای جذاب و دکوراسیون خیره کننده در تهران است. در این مجموعه میی توانید تیم تشکیل دهید، بازی را انتخاب کنید، اتاق را رزرو و از بازی لذت ببرید. انواع اتاق فرارهای موجود در این مجموعه شامل اتاق فرار حسادت، اتاق فرار ویروس و اتاق فرار خونه جنی است.

آدرس: تهران، پیروزی، نبرد، افراسیابی جنوبی، پلاک ۱۷۴
شماره رزرو: 09019900109

ایران اسکیپ

ایران اسکیپ

هیجان، ترس و تفریح را می توانید به صورت همزمان در مموعه اتاف فرار های ایران اسکیپ تجربه کنید. مجموعه ایران اسکیپ در سال 1400 ایجاد شده است و یکی از زیر مجموعه های تیم توسعه پایا می باشد. تلاش این مجموعه این است تا با طراحی اتاق فرارهای متنوع و مهیج، نظر شما عزیزان را به خود جلب نماید. در این مجموعه انواع اتاق فرار ترسناک، اکشن هیجانی، بقا، جنایی، تئاتر تعاملی، دلهره آور، راز آلود، ماجراجویی، تخیلی، نقش آفرینی و درام است.

آدرس دفتر: تهران، تهرانپارس غربی، خیابان مهرنامی، مجتمع تجاری مسکونی مرجان، پلاک 8، دفتر تیم توسعه پایا
شماره تماس رزرو: 02191301612

اسکیپ مستر

اسکیپ مستر

مجموعه اسکیپ مستر یکی از مجموعه اتاق فرارها در تهران است و یک بازی فیزیکی و ماجراجویی است که می توانید در تیم های چند نفره در این اتاق فرارها شرکت کنید. این مجموعه دااری اتاق فرار در ژانر توهم است که می توانید در نفرات 4 الی 10 نفره در آن شرکت کنید، مدت زمان این اتاق فرار 90 دقیقه است و دارای یک داستان هیجانی است.

آدرس شعبه 1: تهران، نارمک، خیابان 46 متری ثانی، نپش خیابان طاهری، بالای بانک صادرات، پلاک 179، طبقه اول
شماره رزرو: ۰۹۱۲۰۴۳۰۵۴۸

نکات مهم برای خروج موفق از اتاق فرار

بعد از معرفی اتاق فرار در تهران، در این بخش توضیح می دهیم که چگونه با موفقیت از اتاق فرار خارج شوید. امروزه اتاق فرار به یکی از سرگرمی های جوانان تبدیل شده و استقبال زیادی از آن می شود و برای موفقیت در آن باید چند نکته را رعایت کرد.

انتخاب تیم مناسب: در اتاق فرار تمامی کارها باید به صورت تیمی انجام شود و هیچ یک از افراد حق ندارد با نظر شخصی خود کاری را انجام دهد زیرا کار تیمی باید با رضایت تمامی افراد باشد تا بهترین نتیجه به دست بیاید. بنابراین تیمی انتخاب کنید که همکاری و همفکری تیمی داشته باشند. معمولا این تیم ها 4 تا 6 نفره هستند.

نداشتن استرس: تجربه اتاق فرار برای اولین بار معمولا استرس زیادی دارد، ولی برای موفقیت در آن باید به استرس تان غلبه کنید و تمرکز لایی روی بازی داشته باشید.

تقسیم کارها: معمولا اتاق فرار طوری طراحی می شود که در هر اتاق و یا بخشی چند سوال و معما وجو دارد که با حل کردن آن به مراحل بعدی می روید، پس برای موفقیت بیشتر باید کارها را میان هم گروهی هایتان تقسیم کنید تا بتوانید روی چندین معما امروز داشته باشید.

توجه به حرف های گیم مستر: همواره در اتاق فرار گیم مستری با بازیکنان در حال تعامل است و اگر به درستی به حرف های تو توجه کنید متوجه می شوید که در ابتدای بازی چند نکته به گروه گوشزد می کند که با رعایت کردن آن درصد موفقیت تان بالا می رود.

رعایت قوانین اتاق: گاهی در برخی از این بازی ها قوانین برای اتاق وجود دارد مثلا نباید اشیاء اتاق را لمس کنید زیرا باعث باخت و خروج شما از بازی می شوند. پس برای موفقیت تمامی قوانین را در یاد داشته باشید و سرنخ های بیشتری برای موفق در شدن پیدا کنید.

عکس اتاق فرار تهران

برای جلوگیری از آسیب در اتاق فرار چه کنیم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا اتاق فرار بازی مناسبی است؟ و آیا در این اتاق به شما و همراهانتان آسیبی وارد می شود؟ همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، این اتاق ها فقط فضای ترسناکی دارند و تمام دکور و افراد موجود در آن هیچ گونه درگیری و آسیبی به شرکت کنندگان وارد نمی کنند. اما نکاتی برای حضور در اتاق فرار وجود دارد که پیش از ورود باید آگاهی کاملی از آنها داشته باشید. متاسفانه برخی از اتاق فرارها که به صورت غیرمجاز هستند و هیچگونه مجوزی ندارند، می توانندخطرناک باشند.

در ادامه به چند مورد مهم برای جلوگیری از آسیب در اتاق فرار می پردازیم:

راحت ترین لباس تان را بپوشید: اتاق فرار فضایی برای بازی فکری و گروهی است که نیاز به تحرک فیزیکی دارد پس لباس راحت و کفش اسپرت بپوشید تا به راحتی تحرک داشته و معماها را پیدا کنید.

ژانر مناسبی انتخاب کنید: بیشتر آسیب های وارد شده به افراد در ژانر ترسناک اتاق فرار است. این ژانر معمولا دارای فضای تاریک و اجسام و اشکال ترسناکی است، پس اگر به همچبن فضایی علاقه ندارید و یا این که سایر دوستان تان علاقه ندارند، اصرار نکنید زیرا باعث تجربه بد در ذهن آن ها می شود.

احتیاط کنید: همان طور که گفتیم این اتاق ها فضای تاریکی دارند و اجسامی که در آن قرار دارند استرس بالایی به افراد وارد می کند به همین جهت باید مراقب باشید تا اتفاقی نیفتد و به جسم تان آسیب نرسد.

کلام آخر

ممنونم از این که تا انتهای مقاله بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار تهران همراه ما بودید. در این مقاله تلاش کردیم تا این بازی مهیج و پرطرفدار را به شما معرفی کنیم و هم چنین در مورد خطرات اتاق فرار توضیحاتی دادیم و گفتیم که برای جلوگیری از اسیب های احتمالی در این اتاق ها چه کنید و چه نکاتی برای خروج موق از اتاق فرار لازم است. امیدوارم این مطالب برای شما مفید باشد و مورد استفاده تان قرار بگیرد. اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

زینب رحمانی

نویسنده مقالات سایت، دارای بیش از 3 سال سابقه در تولید مقاله سئو شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا