بهترین سایت و اپلیکیشن

10 تا از بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ⭐【آپدیت 1403】

آموزش زبان دوم به کودکان اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است و والدین همواره به دنبال بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هستند. همان طور که می دانید آموزش به کودکان کار راحتی نیست و سایت های آموزش زبان انگلیسی باید خدمات باکیفیتی را ارائه بدهند، بنابراین در این سایت ها باید افرادی تدریس کنند که در زمینه آموزش به کودکان، تخصص دارند. از این رو تصمیمی گرفتیم تا سایت هایی را برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان معرفی کنیم. لطفا همراه ما تا انتهای مقاله در بهترینک باشید.

راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

راه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

در دنیای امروزی بیشتر خانواده ها فرزندان شان را از سنین پایین یعنی از زمان مهد کودک در کلاس های زبان انگلیسی ثبت نام می کنند زیرا اهمیت یادگیری زبان دوم بسیار بالاست و مهم است که انسان به جز زبان مادری، به زبان دیگری هم تسلط داشته باشد. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و خردسالان از جمله کارهای سخت محسوب می شود، زیرا کودکان به دنبال بازیگوشی هستند و در این صورت استاد آموزش زبان انگلیسی باید صبور باشد و مهارت های لازم برای آموزش به کودکان را داشته باشد.

خانواده هایی که فرزندان خود را برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس ها ثبت نام می کنند، از اساتیدی که قرار است به فرزند آن ها آموزش زبان بدهند، انتظارهایی دارند مثلا آموزش زبان انگلیسی برای کودک باید خلاقانه و جذاب ارائه شود تا کودک از آموزش خسته نشود و اطلاعاتی که یاد می گیرد در ذهنش بماند.

هم چنین آموزش زبان انگلیسی از طریق پکیج های آموزشی هم قابل انجام است، که برای آشنایی بیشتر با پکیج های زبان، توصیه می کنیم مقاله بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی را مطالعه کنید. برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان چند روش وجود دارد مانند:

کلاس حضوری: کلاس حضوری روشی است که از گذشته رایج بوده است و پدر و مادرها از این روش برای آموزش زبان به فرزندان خود استفاده می کنند و در واقع رایج ترین روش برای یادگیری، حضور در کلاس های حضوری است.

استخدام معلم خصوصی: در این روش معمولا خانواده های مرفه، برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود، معلم خصوصی استخدام می کنند تا این معلم در منزل و در کنار پدر و مادر به کودکان زبان را بیاموزد. از این روش خانواده های معمولی کم تر می توانند استفاده کنند، زیرا هزینه معلم خصوصی نسبت به کلاس های حضوری بالاتر می باشد.

استفاده از کتاب و فیلم آموزشی: برخی از پدر و مادرها هستند که ترجیح می دهند با تهیه کتاب و فیلم های آموزشی زبان انگلیسی، به کودکان خود زبان انگلیسی را بیاموزند که از نظر هزینه هم به صرفه باشد.

کلاس آنلاین: آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان، به این معنی است که این کلاس ها کاملا در بستر اینترنت برگزار می شود و استاد و زبان آموز از طریق ویدئو چت با هم در ارتباط هستند. استفاده از کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی به کودکان، به خصوص بعد از شیوع بیماری کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرد، زیرا والدین به دلیل خطرات این بیماری، اجازه نمی دادند که فرزندان شان به کلاس های حضوری بروند.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کدام است؟

برخی از ویژگی های سایت آموزش زبان به کودکان در جدول زیر لیست شده است:

🙇 داشتن نماد الکترونیک سایت های معتبر دارای نماد الکترونیک می باشند که نشانی سایت ها می باشد.
👍 سرعت بارگیری آموزش ها سایت ها باید سرعت پاسخگویی زیادی داشته باشند و همینطور آموزش ها سریع لود شود.
❤️ طراحی سایت کودک طراحی سایت برای کودکان یکی از مهم ترین موضوع ها می باشد که کودکان را جذب خود کتد و انگیزه آنها را برای آموزش افزایش دهد.
دقیق بودن اطلاعات اطلاعاتی که در سایت ها قرار می گیرند باید ساده و دقیق باشند تا برای کودکان مفید و قابل فهم باشد.
☎️ پشتیبانی قوی سایت های معتبر دارای پشتیبانی در تمام ساعات روز می باشند.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کدام است؟

همیشه انتخاب بهترین کار سختی بوده است زیرا برای این کار باید تمامی نکات را در نظر بگیریم، با این حال ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا سایت های مناسب برای آموزش آنلاین و مجازی زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم.

امروزه آموزش و یادگیری زبان دوم برای والدین مهم ترین دغدغه به حساب می آید و والدینی که به هر دلیلی نمی خواهند در کلاس های حضوری فرزند شان را ثبت نام کنند، به دنبال بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هستند. در ادامه مقاله قصد داریم تا 10 سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم تا از آموزش های آن ها برای کودک خود استفاده کنید. همراه ما تا انتهای مقاله باشید.

مطلب پیشنهادی: بهترین آموزشگاه زبان کودکان در تهران

سایت کیدی

سایت کیدی

در معرفی سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، سایت کیدی به عنوان اولین مجموعه آموزشی مخصوص کودکان در زمینه زبان انگلیسی، شناخته شده است و خدمات مناسبی را در این زمینه برای کودکان شما ارائه می دهد. اساتیدی که در مجموعه کیدی فعالیت می کنند، با استفاده از بهترین روش ها و اصول بین المللی برای فرزندان 3 تا 12 ساله تان، مناسب ترین آموزش ها را ارائه می دهند و به شکلی ساده و راحت زبان را به کودکان آموزش می دهند.

سایت کیدی به گونه ای طراحی شده است که بر روی تمام دستگاه ها مانند: لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند نصب می شود و مصرف اینترنت آن به این دلیل که روی سرورهای داخلی میزبانی شده است، به صورت نیم بها می باشد، پس به راحتی می توانید از ویدئوهای آموزشی داخل سایت استفاده کنید.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در سایت کیدی با استفاده از بازی و فلش کارت ها انجام می شود. در این بازی، کودک باید تصویر و کلمه های مرتبط را به هم مطابقت بدهد. این روش برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان بسیار راحت و ساده خواهد بود. آموزش با فلش کارت ها هم به این صورت است که، 48 دسته بندی مهم و متنوع برای کودکان در نظر گرفته است که شامل رنگ ها، اعداد، اشکال، اعضای بدن، میوه و سبزیجات، حیوانات وحشی، حیوانات مزرعه و بسیاری از دسته بندی های دیگر که تمام این ها به صورت فایل pdf استاندارد و قابل چاپ ارائه می شود.

در سایت کیدی کتاب های آموزشی زبان انگلیسی مخصوص کودکان ارائه شده است که می توانید آن ها را دانلود کنید، این کتاب ها بسیار کامل هستند و از معتبر ترین منابع آموزشی از جمله دانشگاه کمبریج، آکسفورد، میلبروک، لانگمن، پیرسون و … جمع آوری شده است که به عنوان منابع کمک آموزشی برای کودکان می توانید از آن ها استفاده کنید.

سایت بادبادک

سایت بادبادک

سایت دیگری که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان مناسب است، سایت بادبادک است که برای کودکان شما خدمات آموزشی مناسبی را ارائه می دهد و شما در جای ایران که باشید می توانید از آموزش های آنلاین زبان انگلیسی آن استفاده کنید. در دوره های آموزش مجازی زبان انگلیسی، تمامی مباحث به صورت جامع برای کودکان آموزش داده می شود.

در سایت بادبادک، آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کودکان 3 تا 6 سال ارائه می شود. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان متفاوت است باری همین در سایت بادبادک، آموزش ها با داستان، شعر، بازی، خلاقیت و هنر انجام می شود و هر هفته به کودکان کلمات و عبارات جدیدی آموزش داده می شود. هم چنین در این سایت مقاله های مربوط به آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که انیمیشن های انگلیسی مناسب برای بهتر شدن زبان کودکان را معرفی می کند، بنابراین با مطالعه آن ها، می توانید به موفقیت کودکانتان کمک کنید.

در سایت بادبادک، آموزش زبان انگلیسی به کودکان با بازی و شعر موزیکال، کارتون و انواع فلش کارت ها انجام می شود زیرا در این صورت کودک به شعر و ترانه و بازی های موزیکال، سریع تر زبان انگلیسی را می آموزد و در ذهنش می ماند. یادگیری زبان با آهنگ های موزیکالی که مخصوص کودکان طراحی شده است، تاثیر بسیار بالایی در یادگیری کودکان خواهد داشت.

سایت موسسه الوند

سایت موسسه الوند

موسسه زبان الوند یکی دیگر از سایت هایی است که آموزش های آنلاین زبان انگلیسی را برای کودکان ارائه می دهد. همین طور در این سایت آموزش ها برای کودکان با آهنگ انگلیسی ارائه می شود زیرا یکی از بهترین راه ها رای آموزش به کودکان، استفاده از ترانه و آهنگ و تکرار مکرر آن هاست تا در ذهن کودک بماند. در روش دیگر برای کودکان فیلم هایی وجود دارد تا با تماشای آن زبانشان را تقویت کنند.

آموزش آنلاین در سایت الوند برای کودکان با استفاده از بهترین اساتید و امکانات آنلاین انجام می شود. الوند یکی از تخصصی ترین موسسه های آموزش مجازی زبان انگلیسی برای کودکان است. در این سایت برای کودکان آموزش هایی به روش مونته سوری، آموزش به صورت غیرمستقیم، آموزش با استفاده از اساتید دوره دیده در زمینه روانشناسی با استفاده از پلتفرم های قوی برای کلاس آنلاین انجام می شود.

آموزش برای کودکان در این سایت با استفاده از اصطلاحات کاربردی انجام می شود تا در این صورت کودک سریع تر آموزش ها را یاد بگیرد و در ذهنش بماند.

سایت ایرانمهر

سایت ایرانمهر

سایت دیگری که برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خدماتی را ارائه می دهد، سایت ایرانمهر است که فعالیتش را 17 سال است که آغاز کرده و در تمام این سال ها با تلاش هایی که کرده، موفق شده تا جزء بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در ایران باشد. تیمی که در این مجموعه فعالیت می کنند، افرادی متخصص و دارای مدرک کارشناسی، دکتری و مدارک بین المللی تربیت مربی و مدرس و همین طور دارای مدرک بین المللی آموزش زبان انگلیسی به کودکان هستند.

اساتیدی که در ایرانمهر تدریس می کنند به دلیل تجربه ای که در این زمینه دارند، همواره خدمات قابل قبولی را برای زبان آموزان ارائه خواهند داد. سایت ایرانمهر در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سطح بالای استانداردهای روزدنیا استفاده می کند و هم این که برای آموزش از امکانات پیشرفته آموزشی بهره می گیرد که همین موضوع سبب شده تا زبان آموزان بسیاری برای آموزش زبان، این سایت را انتخاب کنند. با استفاده از امکان مشاوره رایگان سایت ایرانمهر، تمامی سوالات و مشکلاتی که دارید را می توانید بپرسید تا برطرف گردد.

در سایت ایرانمهر دوره های آموزشی برای خردسالان و کودکان 3 تا 12 سال برگزار می شود و مدرسانی که در این مجموعه در حال فعالیتند، از میان افراد با تجربه انتخاب می شوند تا برای آموزش به خردسالان مهارت های لازم را داشته باشند. در ایرانمهر آموزش زبان به کودکان با حساسیت های خاصی انجام می شود، زیرا آموزش برای کودکان باید با رعایت اصول خاصی انجام شود تا کودک از آموزش خسته نشود و مطالبی که می آموزد در ذهنش بماند و در مدت کوتاهی از ذهنش پاک نشود.

سایت تیکا

سایت تیکا

تیکا یکی از سایت های آموزش زبان نگلیسی برای کودکان است که برای آموزش از اساتید باتجربه استفاده می کند و زبان آموزان می توانند با استاد در تعامل باشند. در صورت نیاز شما می توانید برای تدریس، کلاس های خصوصی را انتخاب کنید زیرا این کلاس ها برای افرادی که هدف مشخصی در زندگی دارند و می خواهند سریع تر به آن برسند، بهترین گزینه است. در این سایت برای اولین جلسه، به افراد مشاوره داده می شود تا انتخاب بهتری داشته باشند و نیازشان را بهتر بشناسند.

پشتیبانی که در سایت تیکا وجود دارد، باعث می شود تا هر زمانی که با مشکلی مواجه شدید، در سریع ترین زمان، آن مشکل برطرف گردد. در این سایت برای اطلاع از خدمات ارائه شده و کیفیت آن ها، به صورت منظم با اساتید و شاگردان مصاحبه می شود تا در صورت بروز مشکلی در آموزش، به سرعت آن را تغییر دهند.

سایت لینگوتاک

سایت لینگوتاک

در سایت لینگوتاک آموزش زبان انگلسی به صورت آنلاین برای کودکان 3 تا 12 ساله انجام می شود. برای آموزش زبان انگلیس به کودکانتان از طریق سایت لینگوتاک، بهترین خدمات را می توانید دریافت کنید. در این سایت اساتیدی که به کودکانتان آموزش می دهند را خودتان انتخاب می کنید و همین طور برای آشنایی با هر کدام از اساتید، این امکان را دارید تا یک کلاس آزمایشی با قیمت پایین تر داشته باشید و در صورتی که از آموزش رضایت داشتید، برای روزهای بعد کلاسی را با همان استاد رزرو نمایید.

برای شرکت در این کلاس ها نیازی نیست که برنامه ای را نصب کنید و تنها از طریق وب سایت می توانید در این کلاس ها حضور داشته باشید. کلاس ها به صورت تماس تصویری آنلاین در لینگوتاک برگزار می شود. آموزش زبان انگلیسی به کودکان از کارهایی است که هر کسی نمی تواند انجام بدهد و نیاز است که این آموزش ها توسط اساتید مجربی ارائه شود که در این زمینه تخصص دارند.

با استفاده از کلاس های آموزش آنلاین زبان لینگوتاک به کودکان تان می توانید در زمان و هزینه مصرفی صرفه جویی کنید و هم این که نتیجه قابل قبولی را دریافت نمایید. در این سایت این امکان فراهم شده است تا جنسیت اساتید را خودتان انتخاب کنید و این که روزها و ساعات برگزاری کلاس ها را هم خودتان انتخاب نمایید، تا برای آموزش آنلاین فرزندتان دچار مشکل نشوید.

سایت کودک انگلیسی

سایت کودک انگلیسی

سایت دیگری که در مقاله بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی به کودکان می خواهیم معرفی کنیم، سایت کودک انگلیسی (english kid) است که یک سایت جامع و کامل برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان شما می باشد. در سایت کودک انگلیسی، آموزش ها با استفاده از بازی، کارتون، صدا و آهنگ، مقاله های آموزشی، پوستر و عکس، ویدئو و تمرین و تکرار مطالب انجام می شود.

هم چنین در سایت کودک آموزش مقاله های آموزشی فراوانی وجود دارد که موثرترین دوره های آموزشی زبان انگلیسی را به کودکان ارائه می دهند و کمک می کند تا کودک راحت تر زبان دوم را بیاموزد. شما می توانید ویدئوهای آموزشی را در این سایت به صورت رایگان برای کودکان تان تهیه کنید.

در سایت کودک انگلیسی انواع ویدئوهای آموزش رنگ ها، حیوانات، اشکال ، بیان مکان و اشیاء و … وجود دارد به همراه انواع مختلفی از شعرهای کودکانه و جذاب که فرزندتان با گوش دادن به آن ها راحت تر می تواند زبان انگلیسی را بیاموزد.

سایت ال مپ

سایت ال مپ

سایت ال مپ، خدمات آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را ارائه می دهد که در سال 1393 طرح اولیه این سایت توسط متخصصان کامپیوتر و تکنولوژی های آموزشی پایه گذاری شد. در واقع ال مپ مخفف learning map می باشد که به معنی نقشه یادگیری است. در این سایت آموزش ها به صورت کاملا آنلاین و تعاملی انجام می شود.

این سایت با هدف راحت تر کردن فرآیند دستیابی به آموزش زبان انگلیسی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی به وجود آمده است و کمک می کند تا بین اساتید و زبان آموزان ارتباط موثری ایجاد شود. آموزش زبان انگلیسی در سایت ال مپ با ارائه راهکارها و فضای رقابتی خلاقانه، موجب می شود تا فضای رقابتی آموزش آنلاین رشد کنند و هم این که این سایت فضایی را ایجاد کرده است تا معلمان و اساتید به صورت دورکاری کسب درآمد داشته باشند.

روش آموزش زبان انگلیسی در کلاس های آنلاین ال مپ بسیار متفاوت است و چیزی فراتر از یک رتباط ویدئویی است و با استفاده از این سایت، کودکان در جای ایران که باشند به راحتی می توانند در این کلاس ها شرکت کنند و زبان دومی را بیاموزند. همان طور که می دانید کودکان جزء گروهی هستند که خیلی سریع تر و بهتر از بزرگسالان می توانند شروع به یادگیری زبان دوم کنند.

سایت مرکز زبان ایرانیان

سایت مرکز زبان ایرانیان

 

زبان ایرانیان یکی از بهترین سایت های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که بیشتر از 10 سال سابقه کاری دارد. در این سایت تمامی استانداردهای لازم برای آموزش به کودکان رعایت می شود و از جدیدترین روش های آموزشی برای بهره مندی بهتر کودکان استفاده می شود تا خدمات آموزشی باکیفیتی ارائه شود و والدین رضایت کامل داشته باشند.

در این سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان 3 تا 10 سال توسط آموزگاران مجرب انجام می شود، هم چنین این آموزشگاه، آموزش ها به صورت خصوصی، گروهی و نیمه گروهی ارائه می شود. از تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته برای آموزش استفاده می کنند و برای کمک به ارتقاء سطح زبان کودکان، پشتیبانی آموزشی رایگان ارائه می شود.

سایت ایران اروپا

سایت ایران اروپا

در سایت ایران اروپا، آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان ارائه می شود. دوره های آموزشی که در این سایت وجود دارد، نتیجه مدت ها تلاش و تحقیق هستند که توسط کارشناسان و متخصصان زبان انگلیسی انجام شده است. این سایت آموزشی یکی از پیشرفته ترین و کامل ترین سایت هاست و به زبان آموزان کمک می کند تا مانند حضور در کلاس های حضوری، در کلاس های آنلاین ایران اروپا هم مطالب مهمی که باید بیاموزند را از اساتید مجرب یاد بگیرند.

کلاس های آنلاین آموزش زبان کودک در ایران اروپا، به صورت خصوصی و ترمیک برگزار می شود و تمام نکات لازم برای آموزش به کودکانتان، باکیفیت بالایی ارائه می گردد. در این سایت زبان آموزان همواره توسط پشتیبان آموزشی، بررسی می شوند و این امکان را دارند تا به صورت رایگان از پشتیبان، مشاوره بگیرند.

در سایت ایران اروپا هر زبان آموزی بعد از گذشت 24 ساعت از ثبت نام، می تواند یک پروفایل اختصاصی برای خود درست کند و هم چنین برای شما رمز عبور و کد دانشجویی ساخته می شود تا با وارد کردن این کد، وارد پروفایل شخصی خودتان شوید.

مزیت یادگیری زبان انگلیسی در کودکی

یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز بسیار اهمیت بالایی دارد، زمانی که فرزندتان را از کودکی برای آموزش زبان انگلیسی در کلاس ها ثبت نام کنید باعث می شود تا در آینده از نظر موقعیت اجتماعی و شغلی یک مزیت برای او به حساب بیاید. یادگیری زبان انگلیسی در کودکی باعث رشد سالم مغز فرزندتان می شود، طبق گفته دانشمندان کودکانی که به دو یا چند زبان صحبت می کنند، نسبت به سایر کودکان از عملکرد مغزی بالاتری بهره مند هستند.

بهبود توانایی ذهن: کودکانی که دو یا چند زبان را آموخته اند و به آن مسلط هستند، نسبت به سایر کودکان رشد مغزی متراکم تری دارند، این موضوع با تحقیقی که دانشمندان انجام داده اند، ثابت شده است و دریافته اند که افرادی که به دو زبان صحبت می کنند، ماده خاکستری متراکم تری دارند.

مزیت یادگیری زبان انگلیسی در کودکی

بهبود آمادگی ذهن: زمانی که به کودک از سن قبل از 5 سالگی، آموزش زبان دوم ارائه شود، باعث می شود تا کودک با همان قسمت مغز که زبان مادری را آموخته است، زبان دوم را نیز بیاموزد و تا ابد در ذهنشان بماند.

بهبود و تغذیه ذهن: تحقیقاتی که دانشمندان آنجام داده است، نشان می دهد که یادگیری زبان دوم باعث بهبود حافظه و توانایی کودک می شود، هم چنین مهارت هایی مانند: تفکر، حل مسئله، گوش دادن و … را تقویت می کند. کودکانی که علاوه بر زبان مادری، به زبانی دیگر مسلط هستند خلاقیت و انعطاف پذیری بیشتری در مقایسه با سایر هم سن و سالان خود دارند.

بهبود حل مسئله و تفکر: تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که، کودکان مسلط به دو زبان، توانایی حل مسئله بالایی دارند و برای حل  این مسائل به دنبال روش های مختلف می گردند.

بهترین روش آموزش زبان به کودکان

مهم ترین نکته برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان این است که جلسات آموزشی کوتاه باشد تا کودک خسته نشود هم چنین بهتر است در زمان آموزش به کودکان از فیلم های مرتبط آموزشی و متن و آهنگ های شاد و جذاب استفاده شود تا مطالب بهتر و سریع تر در ذهن کودک بماند. اساتیدی که در سایت های آموزش زبان انگلیسی به کودکان در حال فعالیت هستند، در زمینه های آموزش جذاب و کاربردی به کودکان تخصص دارند و خیلی بهتر این آموزش ها را ارائه می دهند.

بهترین روش آموزش زبان به کودکان

تحقیقاتی انجام شده است نشان می دهد که کودکان از سن 3 سالگی می توانند زبان دیگری به جز زبان مادری را بیاموزند، هر چند که آموزش به کودکان خیلی پیچیده است اما اگر به درستی انجام شود، تاثیر بالایی خواهد داشت. زمانی که آموزش زبان به کودک همراه با بازی و شعر و کارتون و انیمشن باشد، کودک ناخودآگاه زبان دوم را می آموزد. هم چنین والدین در منزل می توانند برای این که فرزندشان بهتر کلمات را بیاموزند نام اشیاء را به انگلیسی از آن ها بخواهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزشگاه های زبان آلمانی، می توانید مقاله بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران را مطالعه کنید.

مزایای یادگیری آنلاین زبان برای کودکان

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم، یکی از روش های آموزش زبان انگلیسی به کودکان، استفاده از روش آموزش مجازی یا آنلاین است که امروزه بیشتر والدین به دلیل مزایایی که دارد، از این روش استفاده می کنند. این روش علاوه بر مزایایی که برای کودک دارد، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه والدین نیز می شود. از جمله مزایای یادگیری زبان انگلیسی به روش آنلاین برای کودکان بدین صورت است:

ارائه آموزش جذاب: در آموزش به روش آنلاین، اساتید از روش های مختلف و متنوع برای یادگیری کودکان استفاده می کنند و در واقع این روش بهتر از آموزش حضوری است، زیرا در روش آنلاین اساتید راحت تر می توانند از انیمیشن، فیلم، برنامه های تعاملی و بازی های رایانه ای برای افزایش یادگیری کودک استفاده کنند.

مزایای یادگیری آنلاین زبان برای کودکان

افزایش یادگیری: حضور کودک در کلاس های آنلاین باعث افزایش یادگیری او می شود، زیرا در این کلاس ها کودک با هم سن و سالان خود در ارتباط نیست که بخواهد بازیگوشی کند، بنابراین بهتر تمرکز می کند و سریع تر می تواند مطالب را بیاموزد.

کاهش هزینه ها: برگزاری کلاس های آنلاین در مقایسه با کلاس های حضوری، هزینه کم تری دارد. شما برای کلاس های حضوری هزینه رفت و آمد را هم باید بپردازید و هم این که، کودک ممکن است در این رفت و آمدها خسته شود، اما در کلاس های آنلاین رفت و آمدی وجود ندارد و در هزینه های شما بسیار صرفه جویی می شود.

حذف محدودیت مکانی: مهم ترین مزیت آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان این است که برای حضور نیازی نیست که کودک در مکان خاصی باشد و شما می توانید حتی در مسافرت، با متصل شدن به اینترنت از آموزشی که به فرزندتان ارائه می شود لذت ببرید.

ضبط شدن آموزش: آموزشی که در دوره های آنلاین ارائه می شود، این قابلیت را دارد که آن را ضبط کنید تا برای کودک تان دوباره مرور شود.

کلام آخر

بسیار سپاس گزارم از افرادی که تا انتهای مقاله بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان همراه ما بودند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات مفیدی را در مورد آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به شما ارائه بدهیم. در ادامه مقاله 10 سایت معتبر برای آموزش به کودکان را معرفی کردیم تا انتخاب بهتری داشته باشید و هم چنین در مورد مزایای شرکت در کلاس های آنلاین برای کودکان گفتیم. امیدواریم که مطالب گفته شده مورد استفاده تان قرار بگیرد. در صورتی که سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برایمان کامنت کنید.

یک سایت معتبر دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

روزانه هزاران نفر از سایت های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام می کنند که هر کدام دارای یکسری ویژگی های خاص خود می باشند که سایت های معتبر دارای نماد های الکترویک و پشتیبانی 24 ساعته را دارند.

چرا بهترین سنین برای آموزش زبان انگلیسی کودکان می باشند؟

بهترین سنین برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان می باشند زیرا یادگیری و آموزش زبان در کودکی به مراتب راحت تر و سریع تر انجام می‌گیرد و هر چقد افراد سنشان بیشتر می شوند توانایی یادگیریشان کاهش پیدا می کند.

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی به کودکان کدام است؟

سایت های بسیاری وجود دارد که افراد از آنها برای یادگیری زبان انگلیسی از سایت ها استفاده می کنند اما آیا بهترین سایت برای کودکان است؟ ما در این مقاله به بررسی بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان پرداخته ایم.

4.7/5 - (3 امتیاز)

زینب رحمانی

نویسنده مقالات سایت، دارای بیش از 3 سال سابقه در تولید مقاله سئو شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =

دکمه بازگشت به بالا