بهترین سایت و اپلیکیشن

10 تا از بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری 🚕【آپدیت1403】✅

تصمیم داریم تا به موضوع بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری بپردازیم. همان طور که می دانید پیشرفت تکنولوژی در تمامی زمینه ها باعث شده تا انسان زندگی راحتی را تجربه کند، یکی از این موارد به وجود آمدن تاکسی های اینترنتی می باشند، روش کار این تاکسی ها در بستر اینترنت است و شما در منطقه ای که باشید با استفاده از اپلیکیشن ها، مبدا و مقصد را انتخاب کرده و تاکسی را در اختیار می گیرید. پس این تاکسی به خصوص در نقاطی که نمی توانید از تاکسی های تلفنی استفاده کنید، کارآمد است. برای اطلاعات بیشتر تا انتها در بهترینک همراه ما باشید.

مزیت تاکسی های اینترنتی بین شهری

مزیت تاکسی های اینترنتی بین شهری

اگر به یاد داشته باشید در زمان کودکی مان آژانس های تلفنی بسیاری در اطراف ما وجود داشتند که برگه تبلیغات شان را داخل حیاط تمام خانه ها انداخته و به این شیوه خودشان را معرفی می کردند، اما امروزه این آژانس های تلفنی کمتر شده اند که دلیل اصلی آن به وجود آمدن تاکسی های اینترنتی است. کار با تاکسی های اینترنتی راحت تر از گرفتن ماشین از آژانس ها است و همین موضوع باعث شد تا اکثر افراد با نصب بهترین تاکسی در ایران به سرعت به تاکسی دسترسی داشته باشند.

فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی باعث شد تا ایده اولیه تاکسی های اینترنتی بین شهری ایجاد شود. منظور از ایجاد تاکسی های اینترنتی این بود که مشکلات حمل و نقل که در گذشته را می داد دوباره تکرار نشود و راننده و مسافران سفر خوبی را تجربه کنند. تاکسی های اینترنتی باعث شدند تا مسافران در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که هستند به تاکسی دسترسی داشته باشند و به مقصد مورد و خود در کمال اطمینان و آرامش برسند. هزینه سفر با این تاکسی ها به صورت کیلومتر حساب می شود و هیچ راننده ای نمی تواند هزینه ای بیشتر دریافت کند.

به این ترتیب می توانیم بگوییم که راحتی، اعتماد و اطمینان و هم چنین هزینه مقرون به صرفه از مزایای تاکسی های اینترنتی بین شهری است. زمانی که می خواهید به آدرسی بروید که دور افتاده است و خودتان آن را به خوبی نمی شناسید و حتی احتمال می دهید که دیگران هم نشناسند، بهترین راهکار سفر با تاکسی های اینترنتی است. این تاکسی با نقشه راه و راهنمایی که مسیر را به آن ها نشان می دهد شما را از نزدیک ترین راه به مقصد می رسانند و هزینه ای که دریافت می کنند به اندازه است که مسیر را پیموده اند.

بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری کدام است؟

برخی از مزایای راه اندازی تاکسی های آنلاین برای راننده در جدول زیر لیست شده است:

☺️ کاهش هزینه های راننده تاکسی اینترنتی نیازی به تاسیس دفتر، پرداخت مالیات و … ندارد و از این نظر برای رانندگان به صرفه است.
👌 کاربری راحت نرم افزار استفاده از نرم افزارهای تاکسی اینترنتی راحت است و تمامی رانندگان می توانند با آن کار کنند.
😎 اشتغال زایی برای رانندگانی که به دنبال کار نیمه وقت هستند انتخاب مناسبی است.
 تخصیص سهمیه بنزین کلیه رانندگان تاکسی های اینترنتی در زمینه حمل و نقل عمومی سهمیه بنزین دریافت می کنند.
🕒 عدم محدویت زمانی در کار  هیچ محدودیتی برای کار وجود ندارد و تا هر ساعتی می توانید مسافران را جابه جا کنید.

بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری کدام است؟

شاید برخی از افراد تاکسی های اینترنتی را به خوبی نشناسند، به همین دلیل در ادامه مقاله بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری، انواع تاکسی ها را معرفی می کنیم. شما می توانید با نصب آن ها در روی تلفن همراهتان در هر نقطه ای از ایران که بودید به تاکسی دسترسی داشته باشید و سفر امنی را تجربه کنید. در ادامه بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری قصد داریم تا 10 تاکسی اینترنتی را معرفی کنیم همراه ما باشید.

مطلب پیشنهادی: بهترین سایت اجاره خوردرو در ایران

تاکسی اینترنتی اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ

اسنپ اولین و بزرگترین تاکسی اینترنتی بین شهری ایران است که خدمات آن برای جا به جایی مردم در شهرهای بزرگ و کوچک ارائه می شود. برای درخواست تاکسی باید در ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید، آدرس مبدا و مقصد را ثبت کنید در مراحل بعد نوع خودرو، هزینه سفر و موارد دیگر را مشاهده می کنید و حتی این امکان را دارید تا آن ها را ویرایش نمایید. یکی از قابلیت های اسنپ که باعث راحتی هر چه بیشتر مسافران شده، امکان پرداخت آنلاین هزینه سفر است زیرا در مواقعی ممکن است افراد پول نقد همراه نداشته باشند و پرداخت به این شیوه کار را آسان می کند.

حفظ امنیت مسافران در طول سفر قابلیت جدیدی است که به اسنپ اضافه شده که با استفاده از آن مسافران امکان دارند تا در طول سفر ارتباط مستقیم با تیم ویژه ی امنیت سفر داشته باشند

ویژگی های این تاکسی اینترنتی بین شهری به شرح زیر است:

  • با نصب اپلیکیشن اسنپ خیلی سریع و راحت درخواست خودرو بدهید.
  • قیمت های حمل و نقل این تاکسی ها قبل از درخواست خودرو نشان داده می شود.
  • پشتیبانی اسنپ در تمامی ایام هفته و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران می باشد.

تاکسی اینترنتی بازارگاه

تاکسی اینترنتی بازارگاه

بازارگاه سامانه ای است که می توانید با استفاده از آن انواع بلیط سواری و اتوبوس را برای سفرهای بین شهری تهیه کنید. در بازارگاه خرید بلیط برای سفرها بسیار راحت است. فعالیت این سامانه در ابتدا به ارائه بلیط اتوبوس بود، اما با گذشت زمان امکان تهیه بلیط سواری دربستی هم به آن اضافه شد تا کسانی که تمایل دارند تا به صورت خانوادگی به سفر بروند، از تاکسی های سواری استفاده کنند.

نحوه کار این سامانه به این صورت است که بعد از درخواست شما برای خودرو دربستی، پیام تان را به شرکت های مسافربری معتبر نمایش می دهند و آن ها در یک محیط رقابتی امکانات و قیمت ها را به شما نشان می دهند و شما می توانید بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید. این سامانه همراه مسافران است تا از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن شود. اگر می خواهید از این سامانه درخواست تاکسی دهید باید اپ بازارگاه را نصب کنید و از خدمات بی نظیر آن استفاده کنید.

تاکسی اینترنتی ماکسیم

تاکسی اینترنتی ماکسیم

شرکت ماکسیم فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است و مجوزهای لازم را برای کار خود دریافت کرده است. هدف این شرکت برای تاسیس ماکسیم، راحتی مسافران برای داشتن تاکسی های اینترنتی بین شهری است. این تاکسی اینترنتی بین شهری فعالیت خود را از تهران آغاز کرده و بعد از آن به 54 شهر دیگر هم ارائه خدمات دارد، هم چنین در تلاش است تا تاکسی های ماکسیم را به تمامی شهرهای ایران وارد کند تا همه از آن استفاده کنند. برای درخواست تاکسی ماکسیم دو راه وجود دارد هم می توانید با نصب اپلیکیشن ماکسیم درخواست تاکسی دهید و هم با شماره 1611 تماس بگیرید.

هم اکنون ماکسیم یکی از بزرگ ترین سامانه های درخواست تاکسی بین شهری در کشور است و طیف گسترده ای از تعداد شهرها و دفاتر دایر در شهرستان ها را دارد، با استفاده از اپلیکیشن ماکسیم می توانید به انواع خودرو و موتور، جمل و نقل بار و … دسترسی داشته باشید. هم چنین بهتر است بدانید که ماکسیم دارای دو اپلیکیشن مخصوص برای مسافران و رانندگان است.

تاکسی اینترنتی سفیران

تاکسی اینترنتی سفیران

تاکسی اینترنتی بین شهری سفیران در حال ارائه خدمات تاکسی دربستی به مسافران است. این سامانه تاکسی اینترنتی خودروهای درجه 1 و VIP را برای جلب رضایت مشتریان دارد و در تلاش است تا هر روزه خدمات متنوع و مناسبی را به مسافران ارائه دهد. رزرو تاکسی بین شهری از سفیران باعث می شود تا سفر ایمنی را تجربه کنید و از امکانات این سرویس استفاده کنید.

امکانی که این تاکسی اینترنتی فراهم کرده، درخواست تاکسی بین شهری برای حمل بار است که در تاکسی سفیران به صورت شبانه روزی ارائه می شود و مسافران دسترسی راحتی به آن دارند. زمانی که از این شرکت تاکسی بین شهری برای حمل بار درخواست دهید، بار شما بیمه شده و راننده موظف است که آن را سالم به مقصد برساند بنابراین از این بابت خیال تان راحت باشد.

تاکسی اینترنتی همسفر

تاکسی اینترنتی همسفر

همسفر تاکسی یکی از اولین و تنها ارائه دهندگان اتومبیل هایی با کلاس های مختلف در ایران است که از تکنیک های هوشمندی برای محاسبه ی مسافت و هزینه آن استفاده می کند. خودروهایی که در همسفر تاکسی وجود دارد شامل پراید و تیبا، سمند، پارس پژو و 405، آریو، مزدا، MVM، تویوتا، هیوندا، انواع خودروهای شاسی بلند و غیره است. این تاکسی اینترنتی بین شهری اعلام کرده که نرخ های منصفانه ای را برای مسافران و رانندگان در نظر گرفته است و حق هیچ یک از آن ها را ضایع نمی کند.

برای سفر بین شهری می توانید وارد وب سایت همسفر تاکسی شوید و مبدا و مقصد را انتخاب کنید، بعد از آن هزینه سفرتان نمایش داده می شود و در صورت تمایل می توانید مراحل درخواست تاکسی بین شهری را ادامه دهید و به چند سوالی که در مورد میزان توقف شما و ساعت برگشت و همراه داشتن حیوان خانگی است پاسخ دهید.

ویژگی های اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

تاکسی های اینترنتی که در این مقاله معرفی کردیم همه اپلیکیشنی مخصوص خودشان دارند که این اپلیکیشن ها باید مطابق با شرایطی طراحی شوند که تمامی افراد امکان استفاده از آن را داشته باشند. این اپلیکیشن ها باید رابط کاربری ساده و آسانی داشته باشد تا تمامی افراد با سطح دانش مختلف از آن استفاده کنند. وجود مشکل در درخواست تاکسی باعث می شود تا کاربر خسته شده و به سراغ اپلیکیشن دیگری برود.

ویژگی های اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

ویژگی بعدی اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی، ارائه کدهای تخفیف در مناسبت های مختلف است. اپلیکیشن باید برای جذب مشتری و استفاده او از خدمات تاکسی اینترنتی، انواع کدهای تخفیف را برای او ارسال کند. این اپلیکیشن ها برای افرادی که سفرهای بسیاری داشته اند، تخفیف و یا سفر رایگانی را در بازه زمانی مشخص هدیه می دهند، این موضوع برای مشتری جذاب است و باعث می شود تا تمایل بیشتری به استفاده از اپلیکیشن داشته باشند.

معایب تاکسی های اینترنتی چیست؟

بعد از توضیحاتی که در مورد تاکسی های اینترنتی و ویژگی اپلیکیشن های آن ها دادیم، بهتر است کمی هم درباره معایب این تاکسی ها بگوییم. معمولا راننده هایی که در این سیستم حمل و نقل فعالیت می کنند کم تجربه هستند، بیشتر آن ها به عنوان شغل دوم و کمک خرج خانواده به این کار مشغول هستند به همین دلیل ممکن است که تمامی نقاط شهر را به خوبی نشناسند و در پیدا کردن مسیر درست دچار تعلل شوند، هر چند که این رانندگان از برنامه های مسیریابی برای پیمودن راه استفاده می کنند اما گاهی اینترنت ضعیف است و در این صورت مسافر با مشکل مواجه می شود.

معایب تاکسی های اینترنتی چیست؟

برخی از این تاکسی های اینترنتی گزینه ای برای انتخاب نوع و مدل خودرو ندارند و گاهی که نیاز دارید به یک مهمانی خاص بروید ممکن است یک اتومبیل فرسوده برای شما انتخاب شده باشد در این صورت اگر بخواهید سفر را لغو کنید و تاکسی دیگری بگیرید زمان زیادی را از دست می دهید و یا اگر بار دارید و می خواهید که اتومبیل صندوق جاداری داشته باشد، ممکن است خودرویی با صندوق کوچک فرستاده شود.

مورد بعدی که از معایب تاکسی های اینترنتی محسوب می شود نیاز به تلفن های هوشمند و اینترنت فعال است، بنابراین اگر مسافری نحوه کارکرد اپلیکیشن ها را به خوبی نداند نمی تواند از آن ها استفاده کند و در این صورت مجبور است تا از تاکسی های تلفنی و سنتی استفاده کند. مورد دیگری که بهتر است بدانید گاهی زمان درخواست تاکسی اینترنتی باید زمان زیادی منتظر بمانید تا راننده ای نزدیک مبدا پیدا شود و گاهی هم راننده بعد از پذیرفتن، سفر را لغو می کند و در این صورت زمان زیادی را از دست می دهید تا دوباره راننده دیگری انتخاب شود.

کلام آخر

بسیار ممنونم از تمام افرادی که تا انتها مقاله بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری همراه ما بودند. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تاکسی های اینترنتی آشنا کرده و بگوییم که این تاکسی ها چه مزیتی نسبت به تاکسی های قدیمی دارند. در ادامه مقاله هم گفتیم که اپلیکیشن های درخواست تاکسی چه ویژگی هایی دارند. امیدوارم که این مطالب مورد استفاده تان قرار بگیرد. در صورتی که سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت کنید.

تاکسی اینترنتی چیست؟

آژانس‌ های کرایه اتومبیل که روزگاری بسیار پررونق بودند این روزها با عمومیت یافتن تاکسی اینترنتی به حاشیه رفتند و همه افراد از تاکسی های اینترنتی استفاده می کنند.

فواید تاکسی اینترنتی چیست؟

تاکسی های اینترنتی این امکان را به افراد می دهد تا دسترسی شبانه روزی به تاکسی اینترنتی داشته باشند، پشتیبانی و حفظ امنیت سفر در سفر های خود داشته باشند. افراد می توانند اطلاع از مدت زمان سفر خود نیز داشته باشند.

بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری کدام است؟

برنامه های زیادی در زمینه تاکسی اینترنتی فعالیت می کنند و این سوال برای افراد ایجاد می شود که آیا کدام تاکسی اینترنتی بهتر می باشد؟ در این مقاله ما به بهترین تاکسی اینترنتی بین شهری پرداخته ایم با ما همراه باشید.

3.9/5 - (16 امتیاز)

زینب رحمانی

نویسنده مقالات سایت، دارای بیش از 3 سال سابقه در تولید مقاله سئو شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا